Sunday, February 6, 2011

ORANG PERTAMA

Orang pertama yang saya ketahui di Kantor Camat Simpang Kramat selain Bang Ilyas sebagai Camat adalah Pak Rahman, kedua Mahyul ketiga Abni.

Geuchik yang pertama saya hubungi di wilayah kecamatan Simpang Kramat adalah Geuchi Keude Simpang 4 pak Abdl Hamid, Kedua Geuchik Muhammad dan Ketiga Geuchik Mahyedin.

Mukim yang pertama saya temui di wilayah Kecamatan Simpang Kramat adalah Mukim Abi, kedua Mukim BRM Tgk. Azhari.

Tokoh Kecamatan Simpang Kramat yang pertama saya temui adalah pak Din Demokrat.

Kesemua orang orang Simpang Kramat yang saya temui adalah orang yang layak saya hormati dan bisa menjadi tauladan.

Saya mengharapkan semua orang yang saya temui ini menjadi saudara saya di kala susah dan senang.


Coment silakan kirim ke e-mail kramatsimpang@yahoo.com

No comments:

Post a Comment